Ro i sjælen for ejerledere
Hvis du trænger til ro i sjælen ift. regnskab og bogholdering, så skal du vælge Advitime.
Siden Advitime overtog bogholderi og regnskab har alt kørt upåklageligt. De er søde, hjælpsomme, svarer rettidigt og er proaktive ift. at komme med forslag til løsning af problemstillinger. Det er noget der ringer rent ind hos os, fordi vi finder tryghed i at vide der er styr på bogholderi og regnskab.
Ud over dette har de en X-faktor der for os adskiller dem fra samtlige andre bogholder- og regnskabsleverandører vi har prøvet: De har har automatisere store dele af vores bogholderi og regnskabsproces. Det er bare så fedt at det hele kører, så vi kan fokusere på det der måtte være væsentligt, i stedet for at skulle forholde os til enhver lille ting.
Et effektivt og behageligt samarbejde
”Inden vi fik hjælp fra Advitime havde vi manuelle arbejdsprocesser, som var komplekse og tidskrævende.
Med Kaspers hjælp har vi fået overblik over disse, fået dem analyseret og beskrevet og gjort dem digitale med bl.a. robotteknologi. I dag har vi enkelhed, automatik og effektivitet på disse processer.
Det betyder et minimum af fejl, mere tryghed og ro, og ikke mindst at vi sparer tid og omkostninger.”
- Pia Sonne Kildahl, Chief Accountant hos Niras
Fokus på egne kerneopgaver
”Bogholderiopgaverne i Fabco er ikke store nok til, at der er arbejde nok til at ansætte en bogholder, og da jeg ønsker at fokusere på kunder og salg i stedet for administration, valgte jeg at outsource økonomifunktionen.
Jeg har haft et stærkt og udviklende samarbejde med Kasper Rasmussen, siden vi startede op. Han er meget kompetent inden for sit felt og i vores økonomisystem, og jeg får langt bedre hjælp og rådgivning af Kasper end jeg har fået af andre registrerede revisorer.
I dag ved jeg, at tingene bliver undersøgt til bunds og gjort ordentligt, så jeg kan koncentrere mig om at drive min forretning.”
- Peter Faber, Direktør
Samarbejdet er gnidningsfrit, og det er altid til at komme i kontakt med Kasper
”Mit fokus og interesse er mine kunder og leverancer, og af den årsag har jeg altid haft hjælp til bogholderi og regnskab.
Da min gamle revisor gik på pension, søgte jeg en ny mere nutidig partner, som bl.a. kunne sikre at jeg lever op til den nye bogføringslov, som kræver at man er digital. Jeg blev anbefalet Advitime, som fuldt ud har levet op til mine forventninger.
Samarbejdet er gnidningsfrit, og det er altid til at komme i kontakt med Kasper. Han er altid på og løser ting hurtigt.
Jeg har desuden fået indblik i ting, som jeg ikke tidligere er blevet informeret om. Der har været styr på tingene fra første dag og jeg er 100 % tryg i samarbejdet.
Med Advitime har jeg fået en digital og nutidig løsning og en moderne og kompetent samarbejdspartner.”
- Simon Larsen, Indehaver
Kaspers ekspertise var en gamechanger
"Jeg har arbejdet sammen med Kasper og Advitime igennem længere tid og er meget tilfreds med samarbejdet.
Som tidligere ejer af en lægeklinik og i mit nuværende arbejde som lægevagt, har jeg førhen arbejdet sammen med både store og små revisorer.
Dog er det først hos Kasper og Advitime, at jeg virkelig er tilfreds. Kaspers ekspertise inden for lønsumsafgift og evnen til at håndtere komplekse situationer som salg af min praksis har været en gamechanger.
Under en kritisk overdragelsesproces løste Kasper og Advitime effektivt alle problemer, inklusive udfordringer omkring goodwill, som endda SKAT havde svært ved at svare på.
Kasper er ikke kun pligtopfyldende, men også let at nå, hvilket gør samarbejdet både effektivt og behageligt.”
- Dorte Sant, MD-Vita/Care
Fri for bekymringer og en billigere løsning
”Vores tidligere revisor forklarede ikke tingene, så de var til at forstå, og tingene var altid på bagkant.
Vi brugte utrolig meget tid på selv at undersøge ting for bare at få lidt overblik. Efter vi har skiftet til Advitime har vi fået en enkel løsning og fuldt overblik.
Allerede første gang blev tingene forklaret, så vi forstod det. Advitime er på forkant med tingene, og der er derfor ikke noget, som kommer bag på os mere. Vi har slet ikke samme bekymringer som før.
Jeg bruger desuden langt mindre tid på økonomirelaterede opgaver og har derfor fået frigivet tid til værdiskabende opgaver i min forretning.
Og så er vores løsning med Advitime endda billigere. Vi er meget tilfredse.”
- Jens Christian Jensen, Arresøgaard Maskinstation I/S
Manuelle processer blev automatiserede
”Inden vi fik hjælp fra Advitime havde vi manuelle arbejdsprocesser, som var komplekse og tidskrævende. Med Kaspers hjælp har vi fået overblik over disse, fået dem analyseret og beskrevet og gjort dem digitale med bl.a. robotteknologi.
I dag har vi enkelhed, automatik og effektivitet på disse processer. Det betyder et minimum af fejl, mere tryghed og ro, og ikke mindst at vi sparer tid og omkostninger.”
- Jacob Løve, Direktør hos Din Lønpartner
Et effektivt og behageligt samarbejde
”Inden vi fik hjælp fra Advitime havde vi manuelle arbejdsprocesser, som var komplekse og tidskrævende.
Med Kaspers hjælp har vi fået overblik over disse, fået dem analyseret og beskrevet og gjort dem digitale med bl.a. robotteknologi. I dag har vi enkelhed, automatik og effektivitet på disse processer.
Det betyder et minimum af fejl, mere tryghed og ro, og ikke mindst at vi sparer tid og omkostninger.”
- Pia Sonne Kildahl, Chief Accountant hos Niras
Fokus på egne kerneopgaver
”Bogholderiopgaverne i Fabco er ikke store nok til, at der er arbejde nok til at ansætte en bogholder, og da jeg ønsker at fokusere på kunder og salg i stedet for administration, valgte jeg at outsource økonomifunktionen.
Jeg har haft et stærkt og udviklende samarbejde med Kasper Rasmussen, siden vi startede op. Han er meget kompetent inden for sit felt og i vores økonomisystem, og jeg får langt bedre hjælp og rådgivning af Kasper end jeg har fået af andre registrerede revisorer.
I dag ved jeg, at tingene bliver undersøgt til bunds og gjort ordentligt, så jeg kan koncentrere mig om at drive min forretning.”
- Peter Faber, Direktør
Samarbejdet er gnidningsfrit, og det er altid til at komme i kontakt med Kasper
”Mit fokus og interesse er mine kunder og leverancer, og af den årsag har jeg altid haft hjælp til bogholderi og regnskab.
Da min gamle revisor gik på pension, søgte jeg en ny mere nutidig partner, som bl.a. kunne sikre at jeg lever op til den nye bogføringslov, som kræver at man er digital. Jeg blev anbefalet Advitime, som fuldt ud har levet op til mine forventninger.
Samarbejdet er gnidningsfrit, og det er altid til at komme i kontakt med Kasper. Han er altid på og løser ting hurtigt.
Jeg har desuden fået indblik i ting, som jeg ikke tidligere er blevet informeret om. Der har været styr på tingene fra første dag og jeg er 100 % tryg i samarbejdet.
Med Advitime har jeg fået en digital og nutidig løsning og en moderne og kompetent samarbejdspartner.”
- Simon Larsen, Indehaver
Kaspers ekspertise var en gamechanger
"Jeg har arbejdet sammen med Kasper og Advitime igennem længere tid og er meget tilfreds med samarbejdet.
Som tidligere ejer af en lægeklinik og i mit nuværende arbejde som lægevagt, har jeg førhen arbejdet sammen med både store og små revisorer.
Dog er det først hos Kasper og Advitime, at jeg virkelig er tilfreds. Kaspers ekspertise inden for lønsumsafgift og evnen til at håndtere komplekse situationer som salg af min praksis har været en gamechanger.
Under en kritisk overdragelsesproces løste Kasper og Advitime effektivt alle problemer, inklusive udfordringer omkring goodwill, som endda SKAT havde svært ved at svare på.
Kasper er ikke kun pligtopfyldende, men også let at nå, hvilket gør samarbejdet både effektivt og behageligt.”
- Dorte Sant, MD-Vita/Care
Fri for bekymringer og en billigere løsning
”Vores tidligere revisor forklarede ikke tingene, så de var til at forstå, og tingene var altid på bagkant.
Vi brugte utrolig meget tid på selv at undersøge ting for bare at få lidt overblik. Efter vi har skiftet til Advitime har vi fået en enkel løsning og fuldt overblik.
Allerede første gang blev tingene forklaret, så vi forstod det. Advitime er på forkant med tingene, og der er derfor ikke noget, som kommer bag på os mere. Vi har slet ikke samme bekymringer som før.
Jeg bruger desuden langt mindre tid på økonomirelaterede opgaver og har derfor fået frigivet tid til værdiskabende opgaver i min forretning.
Og så er vores løsning med Advitime endda billigere. Vi er meget tilfredse.”
- Jens Christian Jensen, Arresøgaard Maskinstation I/S
Advitime gør det let for dig at komme i gang
For nogle virksomheder kan det være en uoverskuelig opgave at overgå til et nyt regnskabs- eller løn setup. Der er viden, som skal overdrages, nye systemer, som skal sættes op, og nye processer. Det tager tid, og tid er netop det, som der tit er mindst af.
Det kan vi godt forstå. Netop derfor har vi udviklet en meget enkel implementeringsmodel, som giver vores kunder mindst mulig tidsmæssig belastning i forbindelse med igangsætning. Faktisk tager det kun 1 uge at komme i gang med Advitime.
Vi deler vores implementerings best practice op i følgende 4 trin:
Forventningsafstemning
Inden vi påbegynder et samarbejde, vil vi altid sørge for en grundig behovsafdækning og forventningsafstemning, som vi mener, er grundstenen for det gode samarbejde. Aftaler og rutiner bliver nedskrevet og fungerer som vores tjekliste til det daglige samarbejde.
System setup og integration
Advitime sørger for opsætning af både kundeportal og E-conomic, så det passer præcist til jer og til det, som I har brug for hjælp til. Samtidig foretages de nødvendige integrationer, så det er let og GDPR-sikkert for dig at kommunikere med os. Advitime giver altid en grundig instruktion i de systemer, som måtte være nye for dig at arbejde med.
Overførsel af data & ID-verificering
Advitime er underlagt hvidvaskningsloven, hvilket betyder, at du som ny kunde skal dokumentere forhold om dig personligt og din virksomhed. Advitime sørger for at guide dig igennem en digital proces, så alle nødvendige data overføres, og at ID-verificeringen sker nemt og sikkert med overholdelse af GDPR-lovgivningen.
Opstart og igangsættelse
Så er du klar til, at Advitime varetager den daglige drift af din økonomifunktion, og du kan nu give slip og læne dig tilbage og koncentrere dig om udvikling af din forretning. Har du spørgsmål eller brug for sparring, er vi aldrig længere væk, end du kan skrive eller ringe til os. Vi er der for dig hele vejen.
Om os
Holdet bag:
Kasper Rasmussen
Stifter og revisor,
cand.merc.aud.
kasper@advitime.dk
Malisa Tunic
Revisor, HD(R)
malisa@advitime.dk
Bettina Rasmussen
Revisionsassistent
bettina@advitime.dk
Morten Gustavsen
Business development, board member
morten@advitime.dk
Skal vi tale om, hvordan vi kan sætte dit regnskab på autopilot?
Vi er altid klar til en snak om, hvorvidt Advitime er det rigtige valg for jer.
ADVITIME FINANCIAL SERVICES APS
Lautruphøj 5
2750 Ballerup
kontakt@advitime.dk
CVR: 43772074