Vores mission
Vores mission er, at hjælpe vores kunder med at opnå større forretningsmæssig succes ved at tilbyde dem en professionel og pålidelig partner inden for regnskab, bogholderi og løn, så de kan fokusere på deres forretning, og det som skaber værdi. Vi tror på, at vores kunders succes også er vores succes, og vi arbejder til hver en tid for at opbygge stærke og langvarige relationer med vores kunder.
Advitime er en professionel partner inden for regnskab-, bogholderi- og lønservices
Hos Advitime får du ikke blot en ekstern bogholder til din regnskabsfunktion. Advitime er en virksomhed, der er drevet af specialister med en høj grad af faglig ekspertise.
Vi er en stærk sparringspartner, der hjælper din virksomhed med at frigøre tid til at nå dine mål og udvikle din forretning.
Vi har specialiseret os i at hjælpe mindre ejerledede virksomheder, der ønsker en moderne og professionel løsning til en pris, som alle kan være med på.
Vi ved, at lovmæssige krav og regler omkring en regnskabsfunktion hurtigt kan blive langhåret. Vi kommunikerer derfor altid i øjenhøjde og gør tingene let forståelige, så vores kunder er med på, hvad der sker.
Vi sætter en ære i at være nærværende og personlige og tager os tid til at lære vores kunders situation at kende for at sikre, at vi altid tilbyder den optimale løsning.
Digitalisering og effektivisering er i højsædet hos os. Vi er opdateret på den nye bogføringslov, som træder i kraft i 2024, og kan dermed sikre, at systemerne er på plads til at vores kunder kan blive klar til at overholde kravene.
Hvorfor du bør gå digital
Digitalisering er i virkeligheden at gøre det nemmere for sig selv, og lade teknologien gøre det besværlige.
Der er store fordele forbundet ved at benytte effektive digitale løsninger. Her er nogle af de vigtigste
grunde til at digitalisere din regnskabsfunktion:
- Øget effektivitet: Ved at digitalisere regnskabsfunktionen kan du automatisere manuelle processer, reducere antallet af fejl og frigøre tid til mere værdiskabende opgaver. Digitalisering hjælper også med at fremskynde arbejdsprocesser, så du kan få en hurtigere oversigt over økonomien.
- Bedre overblik og kontrol: Digitalisering giver en bedre og mere nøjagtig indsigt i din økonomi og en mere præcis forudsigelse af virksomhedens fremtidige økonomi. Det giver også bedre muligheder for at monitorere og justere økonomien, når det er nødvendigt.
- Nem adgang til data: Digitale systemer gør det nemt at finde og få adgang til specifikke oplysninger, når det er nødvendigt. Det kan være vigtigt, når der er brug for at reagere hurtigt på for eksempel en forespørgsel fra en investor eller revisor. Reduktion af omkostninger: Digitalisering af regnskabsfunktionen hjælper med at reducere omkostningerne, da I sparer tid og ressourcer ved at automatisere processer og reducere fejl.
- Overholdelse af lovgivning: I dag kommer der løbende flere og flere lovmæssige krav til virksomheder om digitalisering af bl.a. regnskabsfunktionen. Bl.a. kræver den nye bogføringslov at virksomheder i løbet af få år skal digitalisere deres bogholderi. Ved at digitalisere sikrer du dermed også, at din virksomhed overholder lovgivningen og undgår eventuelle bøder.
Digitalisering
Hos Advitime anvender vi markedets bedste digitale løsninger til mindre virksomheder. Vi anvender blandt andre:
Økonomisystemet E-conomic:
Et moderne og skalerbart regnskabssystem, som giver muligheden for at tilpasse antallet af funktioner alt efter vores kunders behov. Der betales kun for det, som der er behov for, samtidig med at systemet kan vokse sammen med virksomhedens udvikling. Det har mange automatiseringsmuligheder og er hurtigt og effektivt at anvende. Der er desuden mange rapporteringsmuligheder.
Udlægs-/afregning-/kørselsregistreringssystemet Pleo:
Pleo et effektivt system, der automatiserer processer indenfor private og kontante udlæg, kreditkort transaktioner og kørselsregistrering. Pleo er integreret med E-conomic og din bank, og er designet til at være nemt at bruge. Det er fleksibelt og kan tilgås på mobil app via Android, IOS og Web.
Advitime Kundeportal:
Advitimes Kundeportal er et sikkert online system til udveksling af data mellem Advitime og kunden samt et sikkert online system til opbevaring af dokumenter og rapportering. Systemet overholder GDPR lovgivningen og er muligt at tilgå 24/7.