Outsourcing af bogholderi
Outsourcing af bogholderiet er din nøgle til at frigøre tid og styrke din forretning.
Hos Advitime ved vi, at håndtering af bilag, løbende bogføring og indberetninger ofte kan være en udfordrende og tidskrævende proces.
Ved at overlade ansvaret til vores dedikerede team af bogholderispecialister, frigør du tid til at fokusere på at udvikle din forretning.
Hvorfor skal jeg outsource mit bogholderi?
Når du outsourcer dit bogholderi til os, håndterer vi dit regnskab til punkt og prikke. Vi er din totalleverandør på hele paletten af bogføringsydelser.
Derudover vil outsourcingen give dig ro i sindet og reducere din sårbarhed over for ferie, sygdom og travle perioder ved at have bogholderifunktionen internt.
Lad os tage ansvaret for dit bogholderi, så du kan fokusere på det, du gør bedst – at drive din virksomhed fremad.
Fordele ved at outsource bogholderiet til Advitime
- Minimal tid til administration og klargøring. Alle kan være med.
- Adgang til et stabilt team med fuld tilgængelighed og opmærksomhed fra din faste kontaktperson, og altid svar samme dag.
- En effektiv løsning med digitale systemer. Det betyder færre fejl og mindre administrationstid.
- Fuld gennemsigtighed til at træffe de rigtige beslutninger til din forretning og din økonomi.
- Imødekom den nye bogføringslov om digitalisering af bogholderiet. Vores løsninger er allerede digitale.
- Du får din egen system- og bogholderiløsning.
- Kvalificeret rådgivning fra erfaren revisor.
- Frigør tid til at udvikle din forretning og arbejde med det, som skaber værdi.
Skepsis omkring outsourcing?
Nogle af vores kunder har tidligere haft outsourcet deres bogholderifunktion, inden de kommer til os. De har været skeptiske, om outsourcing er den rigtige løsning for dem. Den værdi, som de forventede at få ved outsourcing, er ikke blevet indfriet.
Flere fortæller, at de stadig havde en del administrative og regnskabsmæssige opgaver internt til trods for outsourcing, og at processer har været tidskrævende. Andre fortæller om mange skiftende kontaktpersoner og problemer med at få kontakt i det daglige.
Sådan en leverandør ønsker vi ikke at være hos Advitime. Vores kunders succes er vores succes. Det skal være en win-win. Hos Advitime er vores største fokus vores kunders tilfredshed og værdi af løsningen.
Netop derfor har vi udviklet et koncept, som giver dig alt det, som du har behov for, så du ikke sidder tilbage med en dårlig smag i munden.
Skal vi hjælpe dig?
Vores pakker
Services | Basic | Medium | Enterprise |
---|---|---|---|
Løbende bogføring af alle transaktioner | Kvartalsvis | Månedlig | Ugentlig |
Inkluderede bilag/år | 500 | 1500 | Over 1500 |
Afstemning af balance i forbindelse med momsindberetning | Kvartals/halvårlig momsindberetning | Månedlig/kvartalsvis/Halvårlig momsindberetning | Månedlig/kvartalsvis/Halvårlig momsindberetning |
Beregning og indberetning af kvartals og halvårlig moms | ✓ | ✓ | ✓ |
Opsætning og adgang til Advitime | ✓ | ✓ | ✓ |
Kundespecifik opsætning/tilpasning af E-conomic *) | ✓ | ✓ | ✓ |
Egen systemløsning | ✓ | ✓ | ✓ |
Aftalte deadlines og kontrolprocedurer | ✓ | ✓ | ✓ |
Løbende opfølgning og statusmøder inkluderet (Optimering og udvikling) | Årligt | Halvårligt | Kvartalsvis |
Fuld tilgængelighed til rådgiver og svar samme dag på spørgsmål | ✓ | ✓ | ✓ |
Digitaliseret udlæg-/afregning-/kørsels-registreringssystem | **) | ✓ | ✓ |
Rapportering | Standardrapportering | Kundespecifik rapportering | Kundespecifik rapportering |
Leverandørbetaling | ✓ | ✓ | |
Daglig bogføring af indbetalinger fra kunder | ✓ | ||
Automatiseret rykkerproces for dine tilgodehavender | ✓ | ||
Levering af debitorlister med ønsket frekvens | ✓ | ||
Øget automatiseret momskontrol | ✓ | ||
Øget automatiseret momskontrol kunder | ✓ | ||
Pris fra | Kr. 1.100/mdr. | Kr. 3.200/mdr. | Kontakt os for pris |
*) Licens for anvendelse af E-conomic opkræves kunden direkte.
**) Tillæg til Basis. Digital håndtering af udlæg/afregning/kørselsregistrering via Pleo kr. 300/mdr.
***) Tillæg beregnes efter omfang af betalingsfrekvens og mængde